środa, 5 września 2012

4.Obierki ziemniaków jako ratunek na wągry.

Każda dziewczyna wie ,że wągry są okropne !
Ja mówię wągrom STOP ! Ty też?
Wczoraj wieczorem zauważyłam ,że mam dużo wągrów i tak sobie pomyślałam : Hmmm co z nimi zrobić?
Aż wpadłam na pomysł ,żeby po ich wyciśnięciu na pozostałości wągrów nałożyć obierki ziemniaków.
Udałooo się !
Rano moja twarz była piękna lśniąca i co najlepsze bez pozostałości...
Hura nareszcie nowy pomysł do mojej kolekcji.

Niewiem czy u Was na twarzy się to uda ale na mojej to wręcz cud ,nigdy wcześniej nie pomyślałabym o obierkach gdyby nie moja mama mianowicie pokażę Wam naszą rozmowe :

Ja - Mamo do czego jeszcze wykorzystuję się ziemniaki ? (jadłam na kolacje ziemniaki pieczone )
Mama - Do różnych rzeczy mianowicie zabiegi kosmetyczne oraz np do robienia napojów alkoholowych.
Ja - a to dzięki :)

No i tak się zaczął mój mały pomysł.
Mam nadzieję że Wam też pomoże. Trzymam za Was kciuki.!

1 komentarz: