czwartek, 6 września 2012

6.Długie i zdrowe rzęsy...

Macie ochotę na długie i grube rzęsy?To możliwe !
Każda dziewczyna może mieć je już w ok 2 tygodni ,to zaledwie w jeden wieczór 2 minuty pracy mianowicie co 1 wieczorek nakładamy na rzęsy trochę wazeliny.
Wazelina to megaa sposób dla dziewczyn które mają chrapkę na rzęsy pełne blasku.
Niektóre dziewczyny biegają i krzyczą AAAAA ja chcę długie rzęsy ,ale dzisiaj to normalne.

Nie trzeba kupować drogich kremów lub zmieniać diety wystarczy Wazelina !!!
Wiele osób to potwierdza ,ale ok 62% kobiet z polski nie słyszało o Wazelinie na rzęsy.Nie wiem czy wiecie ,ale to bardzo dużo jak na Polskę.
Czy ty też chcesz długie rzęsy w 2 tygodnie?

Dziękuje za obserwację i z chęcią będę obserwować także Wasze blogi ,wystarczy napisać w komentarzu.
Mile widziane komentarze ,ale nie zmuszam.

4 komentarze:

  1. O cudowny pomysł nie pomyslałabym o wazelinie! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za miły komentarz, świetny blog, bardzo mi się podoba + obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://www.incanto-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog. Ja na rzęsy używałam olejek rycynowy.

    Oczywiście zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog i ten pomysł z wazeliną. Kiedyś na pewno spróbuję. Zapraszam do siebie i pozdrawiam. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń