wtorek, 11 września 2012

9.Banany na twarz?

Banany to naprawdę skuteczny środek na naturalną maseczkę.
Dziewczyny nie doceniają bananów no chyba ,że na koktajl lub ciasto...
Wpadłam na ten pomysł kilka dni temu i od tamtego czasu używam jej i widzę małe rezultaty.
Banany to bardzo zdrowe i pyszne owoce więc może i tobie sprawdzą się na twarzy...

- 1 banan

Na początek miksujemy banana. Gdy banan będzie gotowy możemy dolać trochę mleka , ale to naprawdę nie wiele ok 10 kropelek.Gotową papkę nakładamy na twarz ,a po 10 min zmywamy ciepłą wodą.

Jak myślisz pomogą ci banany? Pamiętaj one nie są dobre tylko na twarz można pić prze pyszne koktajle :
A także w formie pysznego ciasta :



3 komentarze:

  1. Uwielbiam banany :) <3

    Zapraszam na rozdanie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rownież uwielbiam banany a dzisiaj robiłam pierwszy raz maseczke z białka ubitego na sztywno i byłam w szoku jak mocno napieła mi skóre i pozamykala pory, a z bananów jeszcze nie próbowałam, pozdrawiam i dodaje :)

    OdpowiedzUsuń