poniedziałek, 3 września 2012

2.Ziołowa płukanka do włosów...

Sądząc po tym ,że ymm no nie wiem jest wieczorek a jutro do SZKOŁY !
Piszę posta ponieważ mam dla Was mój nowy pomysł na pielęgnację włosów ! mianowicie ''ziołowa płukanka do włosów'' ...
Wiem ,że dla niektórych to SZOK ,a niektórzy mówią ją powaliło!!!
Ja wolę swoje pomysły dla tego dziś yy ok 10 min temu wypróbowałam i muszę powiedzieć ,że jeżeli mi wyschną to dopiszę efekty płukanki...
Płukanka zawiera :

-3 gałązki skrzypu,
-1 gałązkę mięty,
-5 gałązek pokrzyw,
-1 kubek rumianku (herbaty)

A więc do garnka pełnego wody wrzucamy 3 gałązki skrzypu i mięty mieszając przez ok 2 min. Do garnka dodać po 1 gałązce pokrzyw ,a gdy płukanka wystygnie dolewamy do niej 1 kubek ciepłego rumianku.
Wszystko powinno trwać 5 - 7 min..

WOW WOW WOW !!!

Włosy są lśniące ,miękkie i oczywiście nabierają koloru dzięki czemu są cudowne.
Jutro powiem czy coś się zmieniło choć mam nadzieje ,że nic się nie zmieni..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz